Kedves Attila!
Párszor hallottam már Tőled, hogy a marketing területén próbáltad okítani a Méhésztársakat, illetve buzdítottad Őket ennek a nagyszerű "tudománynak" az elsajátítására... ( Sokan bele is vetették magukat, viszont az eredmény nem mindenkinek tetszett

) Ebből gondolom, hogy van némi tudásod ezen a területen.
Ebben az esetben viszont nem értem, hogy miért írod: " Még mindig nem érted, hogy ez nem az OMME feladata, hatásköre, dolga, tennivalója...? A mézkereskedelem egy szakma. Az OMME pedig egy érdekvédő szervezet, ha tetszik, ha nem.
"
Érdekvédelem - mézkereskedelem. Teljesen szét kell/lehet választani? Érdekes gondolat...
Ugyanis az OMME nyíltan végez marketing tevékenységet! ( A tevékenység célja nem mindenki számára egyértelmű , és minősége nem mindenki számára elfogadható.) Üveg, zárszalag,repi anyagok, reggeli, kerekasztal, rádió, TV szereplések de még sorolhatnám...
Ebből kifolyólag árbefolyásoló , közvetlen illetve közvetett módon, a
mézkereskedelem minden szegmensében!
Gondolom ezzel Ők is tisztában vannak, nem csak véletlenül történnek a dolgok.
Bele lehetne mélyedni ...

Üdv.: Beeznisz