Szakma-politika

  • 4542 válasz
  • 1959248 megtekintés
Re:Szakma-politika
« Válasz #1095 Dátum: 2015. Április 10. 22:25 »
Attila!

Teljesen egyetértek az előző írásoddal.
TITKOSÍTOTTÁK a független könyvvizsgálói jelentést?
Pofátlanság,arcátlanság!
Hasonló szavak jutnak az eszembe.
Most nagyon sajnálom,hogy a küldöttgyűléseken nem voltam aktívabb,
és nem segítettem az OMME Kontroll Csoport tagjainak.
Szégyen és gyalázat!
Alakítanak egy Kft-t az egyesület pénzéből és a tagok nem tudhatják meg
a gazdálkodás mérlegét?
Ez hihetetlen!
Meddig lehet még süllyedni?   

Csányi Antal

« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 10. 22:37 írta Csányi Antal »

Re:Szakma-politika
« Válasz #1096 Dátum: 2015. Április 10. 22:40 »
Hogy meddig lehet az OMME vezetésének süllyedni? Két válasz is adódik:
A föld közepéig, mert onnan már emelkedik. (mázli, hogy közben a poklok-pokla kissé elégeti...)
A másik válasz, hogy nem sokáig. Az első embert vádolja majd meg az ügyészség, és a többieknek egyből az eszébe fog jutni, hogy ők végig ellenezték ezt a sok-sok vitatott dolgot. Ők tulajdonképpen rejtett forradalmárok voltak. Megtévesztettek. De Ők mindig jót akartak. Tudod a bableves íze csoportban sem jobb, mint egyedül. És a más bablevese csak jobb, mint a saját... Az össze-vissza ugráló, nem teljesítő anyát a sajátjai leölik. Mert akkor még van esélyük a túlélésre. És a nem teljesítő OMME király már ugrál. A sajátjai pedig nem lesznek restek és a kaptár évmilliós tudását, szabályait alkalmazni fogják. A saját bőrük megmentésére...

Az össze vissza ugráló, nem teljesítő királyt "kevésbé csendesen" váltó Sz.Vereb.

*

Geddekas

  • *****
  • 5859
Re:Szakma-politika
« Válasz #1097 Dátum: 2015. Április 11. 00:06 »
TISZTELETTEL KÉREM AZ OMME VEZÉRKARÁT A TÖRVÉNY TISZTELETÉRE ÉS BETARTÁSÁRA!

2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló vonatkozó törvény
Egy-két részletét beidézem, csak a tisztánlátás kedvéért:
Idézet
5. közérdekű adat: az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szerv (ilyen szerv az OMME is) vagy személy kezelésében lévő és tevékenységére vonatkozó vagy közfeladatának ellátásával összefüggésben keletkezett, a személyes adat fogalma alá nem eső, bármilyen módon vagy formában rögzített információ vagy ismeret, függetlenül kezelésének módjától, önálló vagy gyűjteményes jellegétől, így különösen a hatáskörre, illetékességre, szervezeti felépítésre, szakmai tevékenységre, annak eredményességére is kiterjedő értékelésére, a birtokolt adatfajtákra és a működést szabályozó jogszabályokra, valamint a gazdálkodásra, a megkötött szerződésekre vonatkozó adat;
6. közérdekből nyilvános adat: a közérdekű adat fogalma alá nem tartozó minden olyan adat, amelynek nyilvánosságra hozatalát, megismerhetőségét vagy hozzáférhetővé tételét törvény közérdekből elrendeli;


Idézet
20. A közérdekű adatok megismerésének általános szabályai
[/b]

26. § (1) Az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szervnek vagy személynek (a továbbiakban együtt: közfeladatot ellátó szerv) (ilyen szerv az OMME is)lehetővé kell tennie, hogy a kezelésében lévő közérdekű adatot és közérdekből nyilvános adatot - az e törvényben meghatározott kivételekkel - erre irányuló igény alapján bárki megismerhesse.
(2)15 Közérdekből nyilvános adat a közfeladatot ellátó szerv feladat- és hatáskörében eljáró személy neve, feladatköre, munkaköre, vezetői megbízása, a közfeladat ellátásával összefüggő egyéb személyes adata, valamint azok a személyes adatai, amelyek megismerhetőségét törvény előírja. A közérdekből nyilvános személyes adatok a célhoz kötött adatkezelés elvének tiszteletben tartásával terjeszthetőek. A közérdekből nyilvános személyes adatok honlapon történő közzétételére az 1. melléklet és a közfeladatot ellátó személy jogállására vonatkozó külön törvény rendelkezései irányadóak.
(3) Ha törvény másként nem rendelkezik, közérdekből nyilvános adat a jogszabály vagy állami, illetőleg helyi önkormányzati szervvel kötött szerződés alapján kötelezően igénybe veendő vagy más módon ki nem elégíthető szolgáltatást nyújtó szervek vagy személyek kezelésében lévő, e tevékenységükre vonatkozó, személyes adatnak nem minősülő adat.
27. § (1) A közérdekű vagy közérdekből nyilvános adat nem ismerhető meg, ha az a minősített adat védelméről szóló törvény szerinti minősített adat.
(2) A közérdekű és közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez való jogot - az adatfajták meghatározásával - törvény
a) honvédelmi érdekből;
b) nemzetbiztonsági érdekből;
c) bűncselekmények üldözése vagy megelőzése érdekében;
d) környezet- vagy természetvédelmi érdekből;
e) központi pénzügyi vagy devizapolitikai érdekből;
f) külügyi kapcsolatokra, nemzetközi szervezetekkel való kapcsolatokra tekintettel;
g) bírósági vagy közigazgatási hatósági eljárásra tekintettel;
h) a szellemi tulajdonhoz fűződő jogra tekintettel
korlátozhatja.
(3)16 Közérdekből nyilvános adatként nem minősül üzleti titoknak a központi és a helyi önkormányzati költségvetés, illetve az európai uniós támogatás felhasználásával, költségvetést érintő juttatással, kedvezménnyel, az állami és önkormányzati vagyon kezelésével, birtoklásával, használatával, hasznosításával, az azzal való rendelkezéssel, annak megterhelésével, az ilyen vagyont érintő bármilyen jog megszerzésével kapcsolatos adat, valamint az az adat, amelynek megismerését vagy nyilvánosságra hozatalát külön törvény közérdekből elrendeli. A nyilvánosságra hozatal azonban nem eredményezheti az olyan adatokhoz - így különösen a védett ismerethez - való hozzáférést, amelyek megismerése az üzleti tevékenység végzése szempontjából aránytalan sérelmet okozna, feltéve hogy ez nem akadályozza meg a közérdekből nyilvános adat megismerésének lehetőségét.
(3a)17 Az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az államháztartás alrendszerébe tartozó valamely személlyel pénzügyi vagy üzleti kapcsolatot létesít, köteles e jogviszonnyal összefüggő és a (3) bekezdés alapján közérdekből nyilvános adatra vonatkozóan - erre irányuló igény esetén - bárki számára tájékoztatást adni. A tájékoztatási kötelezettség a közérdekből nyilvános adatok nyilvánosságra hozatalával vagy a korábban már elektronikus formában nyilvánosságra hozott adatot tartalmazó nyilvános forrás megjelölésével is teljesíthető.
(3b)18 Ha a (3a) bekezdés alapján tájékoztatásra kötelezett a tájékoztatást megtagadja, a tájékoztatást igénylő a tájékoztatásra kötelezett felett törvényességi felügyelet gyakorlására jogosult szerv eljárását kezdeményezheti.
(4) A közérdekű adatok megismerése korlátozható uniós jogi aktus alapján az Európai Unió jelentős pénzügy- vagy gazdaságpolitikai érdekére tekintettel, beleértve a monetáris, a költségvetési és az adópolitikai érdeket is.
(5) A közfeladatot ellátó szerv feladat- és hatáskörébe tartozó döntés meghozatalára irányuló eljárás során készített vagy rögzített, a döntés megalapozását szolgáló adat a keletkezésétől számított tíz évig nem nyilvános. Ezen adatok megismerését - az adat megismeréséhez és a megismerhetőség kizárásához fűződő közérdek súlyának mérlegelésével - az azt kezelő szerv vezetője engedélyezheti.
(6) A döntés megalapozását szolgáló adat megismerésére irányuló igény - az (5) bekezdésben meghatározott időtartamon belül - a döntés meghozatalát követően akkor utasítható el, ha az adat megismerése a közfeladatot ellátó szerv törvényes működési rendjét vagy feladat- és hatáskörének illetéktelen külső befolyástól mentes ellátását, így különösen az adatot keletkeztető álláspontjának a döntések előkészítése során történő szabad kifejtését veszélyeztetné.
(7) Jogszabály a döntés megalapozását szolgáló egyes adatok megismerhetőségének korlátozására az (5) bekezdésben meghatározottnál rövidebb időtartamot állapíthat meg.
(8) E fejezet rendelkezései nem alkalmazhatók a közhitelű nyilvántartásból történő - külön törvényben szabályozott - adatszolgáltatásra.

MIÉRT TARTOZIK A FENTI TÖRVÉNY HATÁLYA ALÁ?

A Magyar Méhészeti Nemzeti Program alapján a 2013-2016 közötti végrehajtási időszakokban a központi költségvetés, valamint az Európai Mezőgazdasági Garancia Alap társfinanszírozásában megvalósuló támogatások igénybevételének szabályairól szóló 118/2013. (XII. 16.) VM rendeletben az OMME 18 szakaszban és 76 helyen van megfogalmazva közfeladata, következésképpen közérdekből nyilvános a tevékenysége és közérdekből nyilvánosak a rendelkezésére álló információk.
Az élet a legjobb tanítómester, eltekintve attól, hogy minden tanítványát megöli. Bár az erdő zsugorodott, de a fák továbbra is a fejszére szavaztak, mert annak a nyele fából volt, és azt hitték, hogy közülük való.

*

Geddekas

  • *****
  • 5859
Re:Szakma-politika
« Válasz #1098 Dátum: 2015. Április 11. 00:30 »
Idézet
(3b)18 Ha a (3a) bekezdés alapján tájékoztatásra kötelezett a tájékoztatást megtagadja, a tájékoztatást igénylő a tájékoztatásra kötelezett felett törvényességi felügyelet gyakorlására jogosult szerv eljárását kezdeményezheti.

És én éltem törvényes jogommal, mert több alkalommal elutasította Dr. Mészáros László elnök és Mészáros József ügyvezető a közérdekű adat megtekintési kérésemet.
Az élet a legjobb tanítómester, eltekintve attól, hogy minden tanítványát megöli. Bár az erdő zsugorodott, de a fák továbbra is a fejszére szavaztak, mert annak a nyele fából volt, és azt hitték, hogy közülük való.

*

atya

  • *****
  • 1043
Re:Szakma-politika
« Válasz #1099 Dátum: 2015. Április 11. 07:15 »
.....................................
Az első embert vádolja majd meg az ügyészség, és a többieknek egyből az eszébe fog jutni, hogy ők végig ellenezték ezt a sok-sok vitatott dolgot. Ők tulajdonképpen rejtett forradalmárok voltak. Megtévesztettek. De Ők mindig jót akartak.
....................................


Tetszik a gondolatmenetedből ez a pár mondat!
Szerinted ki lehet ilyen a vezetésben, vagy az ellenőrzésben??
Mert van ilyen, úgy írod.
Vedd észre már végre, hogy közülük senki nem fog ellenük menni, mert kitartanak az utolsó cseppig. Én valamiért nagyon furcsának tartom, hogy van ez a pár, maroknyi, ember, és minden áron védeni próbálják  egymást, még jogellenesen is.
Vajon miért nincs közöttük egy, aki a tények tudatában, (és mert mögötte áll 12000 méhész) nem képes, vagy nem akar cselekedni.
Sajnos nekem is az a benyomásom, hogy a nyugalmukat azzal próbálják meg lefedni, hogy majd ez a "hogy is hívják csoport", a  látszólagos "kisebbség" felgöngyölíti, és bíróságra viszi az ügyeket. Hangsúlyozni szeretném, hogy ha ez így lenne, semmi esélye nem maradna azoknak, akik szerinted "
Idézet
Az össze vissza ugráló, nem teljesítő királyt
le tudnák "csendese" cserélni. (Pestiesen mondva, mindenki megy a levesbe) Azt mindenki tudja, hogy baj van , ha zajos a család. A kaptárban a méhészek az ilyen anyát lecserélik, mert tudják, hogy hátráltatja a családot a termelésben.
A sikerhez csak annyi kell, hogy képes legyél az életed a magad módján élni.

*

Geddekas

  • *****
  • 5859
Re:Szakma-politika
« Válasz #1100 Dátum: 2015. Április 11. 08:36 »
Bár volt olyan szóbeszéd, hogy Cserényi kiteríti a kártyákat és elengedi a kezét a Vezérkarnak, de eddig még nem tette, sőt Fekete József se tett ilyet. Szerintetek bekövetkezhet egy vezérkaron belüli puccs? Fáskerti is tehetne ilyet, de nem tett ilyet.
Az élet a legjobb tanítómester, eltekintve attól, hogy minden tanítványát megöli. Bár az erdő zsugorodott, de a fák továbbra is a fejszére szavaztak, mert annak a nyele fából volt, és azt hitték, hogy közülük való.

Re:Szakma-politika
« Válasz #1101 Dátum: 2015. Április 11. 20:59 »
OMME Kontroll Csoport

Jó név, találó elnevezés, magában foglalja a kezdeményezés fő célkitűzését, az OMME működés szabályszerűségének, jogszerű működésének ellenőrzését.Ennél azonban több kellene.
Kellene egy néhány pontos egyszerű, de mindenki által érthető program. Válaszút elé kellene állítani a méhészeket, és nem csak a küldötteket, hogy mindenki személy szerint eldönthesse, akarja-e támogatni ennek a kezdeményezésnek a célkitűzéseit, s ha igen, mit kell tennie ennek érdekében. Mozgalmi munka kellene, melynek eredményeképpen a kezdeményezés elveit valló méhészek, egy önálló platformot alkothatnának, együttesen formálva közös célkitűzéseiket.
Kellene egy, a méhészeket megszólító nyílt levél.Ha rajtam múlik a MÉHÉSZET le fogja hozni.

« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 11. 21:10 írta Malya Péter »

Re:Szakma-politika
« Válasz #1102 Dátum: 2015. Április 12. 00:44 »
Malya Péter!

Nálam a titkosítás kiverte a biztosítékot,betelt a pohár!

Ezt írod!
"Kellene egy néhány pontos egyszerű, de mindenki által érthető probgram. Válaszút elé kellene állítani a méhészeket, és nem csak a küldötteket, hogy mindenki személy szerint eldönthesse, akarja-e támogatni ennek a kezdeményezésnek a célkitűzéseit, s ha igen, mit kell tennie ennek érdekében."

Szerintem igazad van, nagy szükség van egy előre mutató programra.
De,csak akkor fognak a küldöttek az "OMME bűnös galerija" ellen szavazni ha fel áll egy új csapat.
Ha olyan "csapat" fog össze akikben a küldöttek megbíznak,és ami legfontosabb számukra biztosítva
látják az NP folytatását-az NP előtt negyed ennyi tag sem volt-.
Ekkor azonnal leváltják a jelenlegi vezetőket.
Mindenki látja ám az aroganciát a sok hibás döntést,négyszemközti,folyosói
beszélgetésekből kiderül.
A jó "csapat" puszta léte önmagában is elegendő lehet.
Ezt már régóta szajkózom!
Kell egy " csapat" !

Csányi Antal
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 12. 02:22 írta Csányi Antal »

Re:Szakma-politika
« Válasz #1103 Dátum: 2015. Április 12. 07:04 »
Szia Anti!
Készül az anyag a Méhészetbe.
Már Dögei Imrével is egyeztetett a Kontroll Csoport egyik képviselője.
Én mindig türelmetlen voltam, hogy ez így nem mehet tovább, de most már nyugodt vagyok.
A "törpe 10% alatti kisebbség" időt, energiát nem kímélve, már csak arra kéri a tagságot, hogy nyugodjon meg, nem kell sokat szenvedniük.
Néhányan forradalomról beszélnek, hogy teljes vezetőséget kell "cserényi", meg zavarjuk el őket.
Nyugi. Mennének ők maguktól, de most meg mi nem akarjuk, hogy menjenek!
Előbb leteszik az asztalra az okozott kárnak megfelelő összeget, aztán lehet KUSS nekik.
Itt nem arról van szó, hogy bocsi hibázni emberi dolog.
Sorozatos, súlyos szabálytalanságokat vétenek, most már ügyvédi segédlettel.
A kőbe vésett szabályokat (alapszabályt) lábbal tiporták, most meg ők tiltakoznak?
Lassan felsorolni is nehéz a vétségeiket, szép kis anyag áll rendelkezésemre, de egyszerűen nem tudom előadni, mert az Etikai Bzottság nem vizsgál engem.
Talán beijedtek, hogy már a bíróság is mellém állt?
Számtalan kérdést szeretnék feltenni, nem vádaskodnék, csak kérdeznék.
Ha már kérdezni sem szabad, akkor tényleg nagy a baj.
Nagyernyei Attila

Re:Szakma-politika
« Válasz #1104 Dátum: 2015. Április 12. 08:27 »
Szerintem először, a tömegbázist kell szélesíteni.Értelmesen el kell magyarázni a célkitűzéseket, és lehetővé kell tenni mindenkinek, hogy ezekhez a célokhoz a megfogalmazott elvekhez tettlegesen is csatlakozzon. A tettlegesség, ez esetben azt jelenti, hogy igen, egyetértek az OMME Kontroll Csoport célkitűzéseivel és igen akarok ennek a csoportnak a tagja lenni. Miután pedig mindenkinek megadatott a  csatlakozás lehetősége, utána kell kiválasztani, a csoport tagjainak, az őket képviselő arcokat, vezetőket, csapatot, mert így demokratikus.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 12. 08:35 írta Malya Péter »

*

kiskakas

  • *****
  • 3249
Re:Szakma-politika
« Válasz #1105 Dátum: 2015. Április 12. 09:54 »
QUQURIQ !!!

Kedves Péter!

Ébresztő!

Szép lilás álmaidból kelljél már fel, nyisd ki a szemed, de csak szép lassan, nehogy megzavarjon az a szemfényvesztés amit az OMME vezetői intézményesítve, (OMME mögé bújva) végeznek, és a tagságot kábítják!
Ők az OMME pénzén, a ( mi tagdíjunkból) kampányolnak, sárral dobálóznak a kontroll csoport tagjaira. Megpróbálnak mindenkit befeketíteni, hogy a tagság még véletlenül se bízzon bennük!-ból
Lásd, Baldavári által összegyűjtött OV aláírások 36 fő volt. Az OV tagok több mint egy harmada!
Mi változott másfél év óta?
Az OV tagok -ból, 7-11 fő maradt az OMME kontrol csoport magjának!
A leg utóbbi küldött gyűlésen, már igaz 31 en is szavaztak a kontroll csoport mellé!
Reméljük, hogy ez a tendencia meredeken fog emelkedni!
Ebben segít az is, hogy a vezetés az új alapszabály megalkotásánál nem tart igényt az OV intézményére!
A háttér drukkerek ennek láttán aktivizálják magukat.
Mi változott az OMME életében?
Szabálytalanságok, törvénytelenségek, visszaélések, összeférhetetlenségek, hazugságok, vádaskodások…
Ezt látja, tudja mindenki!
És?
Könnyű a pálya széléről bekiabálni!
Folyosói beszélgetésekből is kitűnik, hogy, biztatnak bennünket, tartsatok még ki, veletek vagyunk, tudjuk, és látjuk a bajokat…
És?
Hányan jöttetek el közénk, hogy mit tehetünk értetek, segíthetünk –e valamiben?
El sem tudod képzelni, hogy hány „földalatti” összejövetelünk volt már az ország leg különbözőbb pontján?
Nem OMME pénzen, mindenki a sajátján!
Miért?
Értetek a tagságért!
A telefon számláinkról nem is beszélve…
Szerinted, megérdemli a tagság, a küldöttek?
Mindenki a Csuját ba…gatatja!
Többet tett egyedül az OMME jövőjéért, mint az egész tagság együtt véve!
….és a kontrol csoport tagjai is!
Csak a fülek mindenkinek zárva van!
Szem nyitva, fül csukva, kéz lekötözve a szavazáskor!
…mondják, Cserényi néz!
Had nézzen, és ki Ő!
Isten?
Nem mertek a szemébe nézni?
Nem becsülitek magatokat annyira, hogy kiálljatok az igazság, a változás, a tag centrikus demokratikus OMME mellett?
Szedjétek már össze magatokat, rázzátok le magatokról a zsarnoki leplet!
Annyi közös munka vár még ránk, amit mindenki szívesen önként vállalna…
Nagyernyei Attilának tudjátok a telefon számát, jelentkezzetek be, hogy szívesen lennétek a megújulás csapatának a tagja, és a következő megbeszélésünkre ötletekkel érkeznétek!
Mindenkit szeretettel várunk, sőt elvárunk!
Ott elő lehet jönni az ötletekkel, amivel a tagság előtt hitelesek lehetnénk.
A kontroll csoport, csak azért „dumál”, mert közel vagyunk a tűzhöz, mi látjuk a jelen vezetés bődületes hibáit, amit kommunikálunk a tagság felé.
Mennyi minden el lett titkolva a tagság előtt, titkosítás stb…
Nekünk, tagságnak kell ennek végét vetnünk, közös energiával, közös kampánnyal, közös szavazatokkal!
 
Előre is köszöni a kontroll csoport Kakaskája!  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Április 12. 10:29 írta kiskakas »

Re:Szakma-politika
« Válasz #1106 Dátum: 2015. Április 12. 10:26 »
A legnagyobb baj, hogy az "ellenzéket" összekeverik az ellenséggel.
Addíg amíg a kérdéseket feltevőket "központilag" telefonos vagy személyes utasításra (el kell szigetelni, ki kell csinálni stb.) a válaszadás helyett, hát nem tudom lehet e érdemlegesen bármiről is tárgyalni. Nem lenne egyszerűbb a kérdésekre érdemi választ adni és nem össze vissza hadoválni, bizonyíthatóan mellébeszélni, még ha kényelmetlen is a kérdés? A tagság fenyegetése, félelemben tartása /NP elvesztése, az egyesület személyekhez köthető működőképessége/ nem vezet sehová, csak egyre több egyesületből kiábrándult méhészhez. Észre kellene már venni.

Üdv. jani bátya

Re:Szakma-politika
« Válasz #1107 Dátum: 2015. Április 12. 19:43 »
Csányi Antal


 Lehet süllyedni még nekik  ;D ;D ;D ;D

Re:Szakma-politika
« Válasz #1108 Dátum: 2015. Április 12. 19:46 »
Nem tudom, hogy mikor volt ennyi elégedetlen méhész az OMME-val .(vagy még nem is volt)

 Valahogy ez az OV és küldőt gyűlésen valahogy nem látszik. Az utolsó Küldőt gyűlésen is csak töredék volt az ellen szavazat, szavaznak, mint a birkák 
 
Minek csak a folyosón mernek beszélni,ott nyissák ki a szájukat ahol kellene,én már hányszor meg próbáltam  de nem csak én

Re:Szakma-politika
« Válasz #1109 Dátum: 2015. Április 12. 20:21 »
"Addíg amíg a kérdéseket feltevőket "központilag" telefonos vagy személyes utasításra (el kell szigetelni, ki kell csinálni stb.) "
Próbálok empatikusan állni a kérdéshez, vajon mit érez az az ember magában akihez elérkezik egy egy ilyen irányú kérés vagy utasítás. Vajon nem merül e fel benne, hogy azon embernek akinek ehhez "arca" van nem e esetleg tisztátalan utakon jár? Vajon reggelente nem jut e eszébe, hogy leköpje a tükröt miután megpróbál teljesíteni vagy esetleg teljesít is egy ilyen irányú "felső " utasítást? Nem e jut eszébe, hogy az iszonyatos düh és utálaton kívül esetleg más érdek is állhat a háttérben? Nem vetődik e fel benne a gondolat  , hogy a normális egyesületi működésnek ilyen gondolatoktól mentesnek kellene lenni? Ha esetleg ő is látja és érzi a hibákat akkor miért nem meri szóvá tenni? Talán fél, hogy ő is céltáblájává válhat ilyen irányú kérésnek? Az utóbbi időben mindenki láthatott és saját bőrén is tapasztalhatott az OV-kon és a Küldöttgyűléseken. Vajon mi az az eredmény amely meggyőzte az un. látható többséget? A szó meg nem adás? Az alapszabály tökéletesen vezetésre írása a közösség bevonása nélkül? A mellébeszélés? Vagy talán a közhasznúság megvonása az egyesülettől, mint sikertörténet? Mindenkinek tudomásul kell venni, hogy ebben az egyesületben nem csak "fizetett" tagok vannak hanem fizetők is akiknek a javaslatait senkinek, semmiképp nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Üdv. jani bátya