Kedves Antal!
Nem tudom, hogy kire, vagy mire gondolsz, de most szeretném leszögezni, hogy soha nem voltam regisztrálva sem erre a fórumra ,sem a zöldre másik nick névvel. Nem kedvelem a többnicküséget
.
Ezt kérlek, vedd figyelembe.
Üdv.: Beeznisz
Lehet,hogy"benéztem".Bocs!
Sajnos nem vagyok tévedhetetlen.
Igen sokan írogattak,írogatnak erre a fórumra akiknek csak
az a céljuk,hogy belekössenek valamibe vagy valakibe.
Kákán is csomót elv mentén.
Sok "jómadár"próbálta már félre vezetni az itt olvasókat.
Úgy éreztem a Te írásod és regisztrációs célja Attilával szembeni kötekedés.
Ha tévedtem akkor mégegyszer Bocs!
A vita témáról.
Ebben az ágazatban a nagybani mézvásárlók mindent
tudnak a megtermelt mézről.Tudják mennyi és milyen minőségű
méz termet,tudják mert a méhészek a felvásárlók minden
információt átadnak a jó üzleti kapcsolat érdekében.
A nagybani mézvásárlók ismerik a világpiaci árakat,az árak
várható mozgását.A nagybani vásárlók alatt értem a kereskedőket(talán van
kettő nagy cég és egy két kicsi) akik a saját pénzüket,vagyonukat kockázatják
és van jó pár nagy cég akik strómanok,mások,nagy Európai mézkereskedők
pénzén vásárolnak.A piaci tevékenységüket úgy alakítják ahogy a"gazdi" parancsolja.
A megtermelt méz több mint 2/3-a így értékesül.
Milyen közvetlen ár befolyásoló szerepe maradhat ebben a helyzetben az OMME-nak?
Igazad van:közvetett szerepe lehet.
Hiteles piaci információval ellátni a méhészeket.
Ennyi.
Kiskakasnak igaza van a méz marketingre,reklámra kell az egyesületnek
energiát fordítania,mert így növelhető a hazai fogyasztás.
A pécsi méhészboltos Nagy István barátom már rég kiszámolta 2 kg
feletti mézfogyasztással eladhatnánk itthon az összes mézünket.
Cs.Á.