"Nagyszerű ötlet, hogy a MÉHÉSZEKET és az OMMÉt jelképező beazonosítható üveget, és zárszalagot helyezik a központba!
Ezt kell a célcsoportok elé helyezni hatékony nagy létszámú megjelenéssel!"
Idióta ötelet volt, akárki is találta ki, egy mert senki nem ellenőrzi a minőséget, egyszereúen csak belekell tölteni, és lehet is bármilyen szutykot az üvegbe, és a reklámok által sugalt, CSAK EZ A JÓ MÉZ! a csalókat is segítheti.
Másrészt meg hazugság kampány, mert nincs semmilyen garancia a minőségre. Sok méhésznek inkább csak megint egy arculcsapás, nem mindenki lakik frekventált helyeken hogy beszerezhesse, nagyobb logisztikai költségek nélkül az üveget. Postázni költséges a törékenysége és a súlya miatt főleg, reális mennyiségben. A teherautónyi mennyiségű vásárlást főleg nepperek engedhetik meg maguknak, akik "választék bővítés" címén más méhészektől vásárolt mézekkel kereskednek, sajátként. Amely minőségéről lényegében, semmilyen információval nem bírnak.
Tehát a becsületes méhész vagy kockáztathatja az évtizedek alatt elért egyedi megjelenés feladását, vagy félve a kereslet csökkenéstől, megint plusz terheket vállal magára és az egyen üvegbe bízva válik arctalanná.
A másik az hogy a piacokon már bőséges túlkínálat van, (nem csak mézből) ellenben a piacon általában is csökkenő kereslet van mindenre.