Nekem ezzel az egész felvetéssel az a gondom, hogy a méhészeket kell győzködni, ne adják el méltatlanul alacsony áron a termésüket.
Ha annyira adakozók, ajánlják fel a dévai árváknak.
Én éves szinten ismerősöknek, rokonoknak, rászorulóknak sok mézet adok, "csak úgy".
Amikor ELADOM a mézet, akkor nincs mese, a már többször leírt áron értékesítem.
Visszajáró vevőim előre nyújtják a pénzt, nem is kérdezik az árat.
Az nem marketing fogás, hogy ....."tesókám, árány egyetleny barátom, ín vagyok a legóccsóbb"!
A marketing azzal kezdődik, hogy csillog az üveg, nem szakadt a címke, és mi sem nézünk ki "szakadtnak".
Az autónk, cipőnk, kezünk tiszta!
Nem folytatom, 3 évig dolgoztam egy olyan cégnél, akik kint voltak különböző termékekkel a világpiacon!
Olyan előadásokat volt módom meghallgatni, hogy az sok méhésznek csak álom!
A mai TUDATOS fogyasztói társadalom rendkívül érzékeny a termék minőségére, és inkább kisebb kiszerelésben választja a mézet, de IGAZIT akar venni.
A Nembaromfi kollégának üzenem, fizessen be mai áron átszámítva 2.000 Eurót egy hétvégi mítingre, és egyből másként látja a világot.
Senki nem fogja ingyen átadni azt a tudást, a sikeres eladási tapasztalatait, amit ő maga óriási kínok között, sok millió elbukásával kapart ki.
A következő kisfilmet, ha van időtök nézzétek meg.
Én élesben hallottam, hogy mekkorát bukott a vállalkozó, de nem adta fel.
Baromi drága a kávé náluk, de baromi finom!
Sikerének titka?
Íme:
https://www.youtube.com/watch?v=3MJGW0t1jCMNagyernyei Attila