Nozéma

  • 164 válasz
  • 80326 megtekintés
*

Geddekas

  • *****
  • 5859
Re:Nozéma
« Válasz #120 Dátum: 2015. Október 14. 11:40 »
Aha. ja. Biztosan csak ezt csinálja Cserényi doktor éjjel-nappal. Hogy nem szakad le az ég?!

Mondod, hogy nem tudod, mit csinál az állattenyésztő. Qrva nehéz rájönni.
Az állatorvos dolga, hogy orvosolja a bajt, a betegségeket pl. mozémát diagnosztizálja és gyógyítsa.
Az állattenyésztő dolga, hogy tenyéssze az állatokat.

Őszinte részvétem.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Október 14. 21:26 írta Geddekas »
Az élet a legjobb tanítómester, eltekintve attól, hogy minden tanítványát megöli. Bár az erdő zsugorodott, de a fák továbbra is a fejszére szavaztak, mert annak a nyele fából volt, és azt hitték, hogy közülük való.

*

ekecs

  • **
  • 54
Re:Nozéma
« Válasz #121 Dátum: 2016. Július 03. 16:47 »
Üdv mindenkinek! Kezdő vagyok és érdekelne,valaki megtudná mondani,hogy ha tölgyfakéregből főzök teát azt egy az egyben használhatom 1/1-es szirupnak víz helyett? Valahol olvastam 50 gramm kéreg10 liter víz arányt. Választ köszönöm előre is!

Re:Nozéma
« Válasz #122 Dátum: 2016. Július 03. 19:14 »