Szakma-politika

  • 4490 válasz
  • 1910131 megtekintés
Re:Szakma-politika
« Válasz #4080 Dátum: 2019. Október 22. 08:22 »
Szerinted én nem ismerek Debrecenben, vagy Nyíregyházán méhészeket, OV tagokat?
Nem rég voltam mindkét helyen előadást tartani.
Az OV-t Mésziék ledegradálták egy kibeszélő fórummá.
Semmi döntést nem hozhat az OV, még szavazás sincs.
Csak javasolhatunk.
Az, hogy te ennyire tájékozatlan vagy a te bajod.
Majd figyeld az itteni híreket, az OV-ról is be fogok számolni.
Üdv:
Nagyernyei Attila

Re:Szakma-politika
« Válasz #4081 Dátum: 2019. Október 22. 08:34 »
111
« Utoljára szerkesztve: 2019. November 29. 20:54 írta kivancsi111 »

Re:Szakma-politika
« Válasz #4082 Dátum: 2019. Október 22. 13:12 »
Szerinted én nem ismerek Debrecenben, vagy Nyíregyházán méhészeket, OV tagokat?
Nem rég voltam mindkét helyen előadást tartani.
Az OV-t Mésziék ledegradálták egy kibeszélő fórummá.
Semmi döntést nem hozhat az OV, még szavazás sincs.
Csak javasolhatunk.
Az, hogy te ennyire tájékozatlan vagy a te bajod.
Majd figyeld az itteni híreket, az OV-ról is be fogok számolni.
Üdv:
Nagyernyei Attila

Kedves Átilla!

Már megint előbb járt a szád, mint az eszed...!

Szükséged van egy újabb pörre?

Ilyen valótlanságot állítasz, mint az alábbi textus:

Az OV-t Mésziék ledegradálták egy kibeszélő fórummá.

A francot degradálták le, mindössze az Alapszabályt igyekeztek harmonizálni a vonatkozó törvénnyel. Te meg határtalan ismerethiányoddal csak fröcsögsz megint a levegőbe hülyeséget. Nem is a hülyeséggel van baj, hanem azzal, hogy ismételten személyiségi jogokat sértesz vele.

Az egyesületek működését elsősorban az új Polgári Törvénykönyv, azaz a 2013. évi V. törvény, emellett a 2011. évi CLXXV. törvény Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló törvény szabályozza.

Minket a 2013. évi V. törvény érdekel most:  https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300005.tv

annak is elsődlegesen a Második rész (Egyesület), azon belül is a VII. cím (Az egyesület fogalma, létesítése, tagsága, de kiváltképp e cím 3:71. §-a (Közgyűlés, a közgyűlés hatásköre. A Küldöttgyűlés.).

Nos, e paragrafus (1) bekezdése szerint: "Az egyesület döntéshozó szerve a közgyűlés"

Punktum!

Nincs tehát lehetősége más rendelkezést hoznia egy egyesületnek, pontosan a törvénnyel szembe menne, ha az egyesület közgyűlése döntési jogköröket osztana meg, tehát az Alapszabály módosításának törvény által kikényszerített procedúráját a legitim egyesületi vezetésnek végig kellett vinnie, nem volt mérlegelési lehetősége, hiszen a törvény a döntéshozatal tekintetében nem megengedően fogalmaz.

Mészáros elnök úrék tehát rendkívül empatikusan döntöttek úgy, hogy mivel az OV az egyesületnek nem lehet döntéshozó szerve  ezért

"l. Az Országos Vezetőség az Egyesületnek nem vezető testületi szerve, hanem tájékoztató
fórumaként működik, amely a Küldöttgyűlésnek van alárendelve. Üléseit évente legaliább kétszer
össze kell hívni. Indokolt esetben rendkivüli ülést tart."

Ez az Alapszabály-módosítás tehát nem az OV degradálása, hanem egy törvényváltozás következtében okafogyottá vált -egykor döntéshozó- testületi szervet nem megszüntettek, hanem a párbeszéd jegyében konzultatív testületként vették be az alapszabályba.

Meg kell jegyeznem, hogy ez valóban csak pénzkidobás, hiszen az egyesületi elnököket ellátták informatikai eszközökkel, tehát fölösleges egy olyan ülésre fölcitálni a fővárosba 100 fölötti létszámú egyesületi elnököt, akit elektronikus úton is lehet tájékoztatni az ügyvivői testület szándékairól, javaslatairól, a Küldöttgyűlés napirendjéről és a döntéshez szükséges háttéranyagokról.
Az OV ui. azokból az elnökökből áll össze, akik novemberben egyébként is részt vesznek a Küldöttgyűlésen. Fölösleges lenne kétszer megszavaztatni az elnök urakat ugyanarról, amiről a törvény szerint egyébként is a Küldöttgyűlésen dönthetnek csak.Amennyiben pedig javaslattal szeretnének élni, arra is ott az internetes felület.

Informálni lehetne egyébként a honlapon is, ezen esetben az a tagság is informálva lenne, amely most még nyomokban sem kap információkat, mely alapján dönthetne, hogy milyen instrukciókkal szeretné elnökét és küldötteit elküldeni a Küldöttgyűlésre. A jelen szisztéma ugyanolyan antidemokratikus, mint a régi pártállami "OV-s időkben", a tagság feje fölött -ám az Ő nevében- azt csinál az elnök és sleppje, amit csak akar, s ha ez ellen akad, aki szót emel, abból OMME ellenes közellenséget farag néhány "vérprofi önérdekvédő".

Tudnám még folytatni, de fölösleges. Úgy látszik, már csak én kérem számon Brosson azt a választási ígéretét, amely úgy szólt, hogy megválasztása esetén "szeretné visszaállítani az OV régi rangját". No, megváltók, akkor hogy is van ez? Nem kotkodálunk, kukorékolunk, hápogunk és gágogunk, amiért Bross már nem szeretné az ígéretét beváltani?

Re:Szakma-politika
« Válasz #4083 Dátum: 2019. Október 22. 20:55 »
Már megint perrel fenyegetsz?
Nagyon ráérsz kertészbácsi a kapálgatás közben.
Milyen személyiségi jogokról beszélsz?
Ezerszer kitárgyaltuk, hogy az OV egy "Monika showhoz" hasonlítható.
Semmi döntést nem hozhat.
Erre mondta anno Dr.Soós, hogy kétszintű testület nem lehet.
Olvasd vissza írásainkat milyen parázs vita volt akkoriban.
Ahogy nézem sokat járhatsz a jogász haverjaid között, hogy így felhomályosítanak jogból.
Méhészkedni mikor akarnak kérdezd már meg tőlük!
Nagyernyei Attila

Re:Szakma-politika
« Válasz #4084 Dátum: 2019. Október 23. 07:31 »
Honnan is indultunk?
Közöltem egy hírt, meg azt, hogy 26-án OMME OV.
És mit hoz össze a fóliasátras kertész?
Látom a támogatóinak nagyon tetszik, különösen azon gondolatai, hogy vigyázzak miket írok, mert feljelentenek ismét.
Azon gondolkodtam mi lenne ha Fehér Viktornak ,Tomipapának, Szenttamási Tamásnak, vagy Arisztaiosznak (mind ugyan az) előzetesen átküldeném írásaimat, és ő "kigyomlálná" belőle a nem megfelelő sorokat.
Igaz írásaim lényege azonnal megváltozna, de legalább nem jelentenének fel ismét.
Ugyanis ahogy látjátok van egy szűk réteg akiknek az a célja, hogy "FŐJELENTÉSEKET" kreáljanak.
Remélem a következő ciklusban nem rúgnak labdába, és végre az érdemi munkával is fog az OMME foglalkozni, nem az lesz elnökségi ülések fő témája órákon keresztül, hogy elfogadják a kiküldött napirendi pontokat vagy sem.
Aztán menjenek a bíróságokra jogászkodni, bennünket pedig hagyjanak a méhekkel törődni.
Kivancsi111 írására is szeretnék reflektálni:
"Ja és az a hír, amit a debreceni meg nyíregyházi méhészek előtt éppen összetákol a Főnököd, mert mondani szeretne nekik valami sugalmazott mesét, mert azért van ám rá kereslet. Neked meg elmondja, Te meg bedobod ide, lássa a sok tudatlan mennyit tesznek érte, csak nem tudja. Ezek a nagy hírek. Van ám bőr..."
Látható, hogy a szemellenzőt használja!
Meg sem fordul a fejében, hogy ezek a hírek méhészektől származnak?
Tudtam, hogy merre jár Bross, mert a Facebookon olvastam a rendezvényeket, de kérdezzétek már meg tőle mikor beszéltünk utoljára.
Próbálnak rajtam fogást találni, de mindig szerencsétlenkednek.
Ez már annyira szánalmas amit műveltek.
Próbáljatok meg ti is egy kicsit megszabadulni a rosszindulatú gondolataitoktól, higgyétek el jobb lesz.
Nagyernyei Attila



Re:Szakma-politika
« Válasz #4085 Dátum: 2019. Október 23. 07:51 »
111
« Utoljára szerkesztve: 2019. November 29. 20:54 írta kivancsi111 »

Re:Szakma-politika
« Válasz #4086 Dátum: 2019. Október 23. 08:57 »
 ;D

Re:Szakma-politika
« Válasz #4087 Dátum: 2019. Október 23. 19:38 »
Szerinted ez a hír csak nekem ment ki?
Erről beszélt Bross Nyíregyházán, aztán kaptam a "fülest".
Csak rugózz rajta, hogy kitől, bár neked teljesen mindegy szemellenzőben.
Na figyelj csak, hátha picit magadba roskadsz, és visszatérsz a valóságba.
"Tisztelt Országos Vezetőségi Tagok!
 Mellékelten küldök háttéranyagot a soron következő (szombat) OV ülés 2. napirendi pontjához.
Ismételten küldöm –emlékeztetőül- a meghívót.
A 2. napirendi pontban tárgyaltakat az „Alapszabály módosítás részletezése.docx” c. csatolt fájl tartalmazza. Ebben a szövegben olvasható hivatkozást küldöm „Az OMME-EB-2014-es összeférhetetlenség javaslat.pdf” c. és „EB jegyzőkönyv 2019.10.10.(002). 2. oldal.pdf.” c. csatolt fájlokban.
 Más. Mint tapasztaljátok, összeomlott a nemzetközi mézpiac. Szombaton, attól függetlenül, hogy ez nem szerepel a napirendi pontokban, beszélnünk kell róla.
Kérem, gondolkozzatok, milyen lépéseket tud tenni az OMME a probléma megoldásával kapcsolatban.
Ötletek: - szervezzünk uniós méhész demonstrációt Brüsszelbe
-          szervezzünk egy adott napra minden EU-s fővárosba méhész-demonstrációt (nyilván EU-s méhészekkel….)
-          jelezzük problémáinkat az EU 10 legnagyobb példányszámú napilapjában oldalas hirdetés formájában
-          szervezzünk minden EU-s nagyvárosba a multi-láncok elé demonstrációt (nyilván EU-s méhészekkel…)
 
November 6-án megyünk Brüsszelbe a COPA-COGECA Méz-munkacsoport értekezletre, ahol kiemelt napirendi pont a mézpiac összeomlása – jó lenne már ide magyar javaslatot vinni.
November végén lehetőségünk van (még szervezés alatt) egy újabb EP Mg-i Bizottsági meghallgatásra, Mercosur ügyben – ekkor is lehetséges lenne egy „erős” üzenet átadása.
 
Gondolkozzatok, várom a javaslatokat szombatom.
 
                                                                              Üdvözlettel: Bross Péter"

Na most már megnyugodtál?
Ezt 127 OV tag, elnökségi tagok, valamint a szaktanácsadók megkapták.
Látod látod, mit okoz a szemellenző....
Nagyernyei Attila

Re:Szakma-politika
« Válasz #4088 Dátum: 2019. November 07. 07:38 »
Nocsak mit ír az OMME-n kívüli mikulás?
"A választáshoz, választhatósághoz ui. törvény és Alapszabály-tisztelő tagnak kell lenni. Az Alapszabály viszont kimondja: a választhatóság feltétele a tagdíj fizetése,..."
Tehát egy nem OMME tag utasít, és osztja az észt a tagoknak?
Annyira paráznak, hogy ismét Bross lesz, hogy megpróbálnak mindent bevetni.
Lassan fel kéne tárnotok a zsák tartalmát, ki az elnökjelöltetek.
Nagyernyei Attila

*

buksi

  • ****
  • 319
Re:Szakma-politika
« Válasz #4089 Dátum: 2019. November 07. 10:23 »
Bárki lesz az elnök úgy sem tud megváltást hozni ebbe a kapzsi háborgós méhész életbe mert"a pénz beszél a kutya ugat" formátum működik. ::)

Re:Szakma-politika
« Válasz #4090 Dátum: 2019. November 07. 18:20 »
Mint tudjátok tegnap volt Brüsszelben a COPA-COGECA Méz-munkacsoport értekezletre.
Információm szerint 30 ország méhészeti vezetői vettek részt a konferencián, melynek egyetlen napirendi pontja volt a MÉZHAMISÍTÁS ELLNI KÜZDELEM!
Egy közös petíciót nyújtottak be, melyben kérik a döntéshozókat, hogy a kínai méz ellen teljes embargót vezessenek be!
A konferencián beszédet mondott Bross Péter az OMME elnöke is.
Nagyernyei Attila

Re:Szakma-politika
« Válasz #4091 Dátum: 2019. November 08. 09:18 »
Szerinted én nem ismerek Debrecenben, vagy Nyíregyházán méhészeket, OV tagokat?
Nem rég voltam mindkét helyen előadást tartani.
Az OV-t Mésziék ledegradálták egy kibeszélő fórummá.
Semmi döntést nem hozhat az OV, még szavazás sincs.
Csak javasolhatunk.
Az, hogy te ennyire tájékozatlan vagy a te bajod.
Majd figyeld az itteni híreket, az OV-ról is be fogok számolni.
Üdv:
Nagyernyei Attila

Kedves Átilla!

Már megint előbb járt a szád, mint az eszed...!

Szükséged van egy újabb pörre?

Ilyen valótlanságot állítasz, mint az alábbi textus:

Az OV-t Mésziék ledegradálták egy kibeszélő fórummá.

A francot degradálták le, mindössze az Alapszabályt igyekeztek harmonizálni a vonatkozó törvénnyel. Te meg határtalan ismerethiányoddal csak fröcsögsz megint a levegőbe hülyeséget. Nem is a hülyeséggel van baj, hanem azzal, hogy ismételten személyiségi jogokat sértesz vele.

Az egyesületek működését elsősorban az új Polgári Törvénykönyv, azaz a 2013. évi V. törvény, emellett a 2011. évi CLXXV. törvény Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló törvény szabályozza.

Minket a 2013. évi V. törvény érdekel most:  https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1300005.tv

annak is elsődlegesen a Második rész (Egyesület), azon belül is a VII. cím (Az egyesület fogalma, létesítése, tagsága, de kiváltképp e cím 3:71. §-a (Közgyűlés, a közgyűlés hatásköre. A Küldöttgyűlés.).

Nos, e paragrafus (1) bekezdése szerint: "Az egyesület döntéshozó szerve a közgyűlés"

Punktum!

Nincs tehát lehetősége más rendelkezést hoznia egy egyesületnek, pontosan a törvénnyel szembe menne, ha az egyesület közgyűlése döntési jogköröket osztana meg, tehát az Alapszabály módosításának törvény által kikényszerített procedúráját a legitim egyesületi vezetésnek végig kellett vinnie, nem volt mérlegelési lehetősége, hiszen a törvény a döntéshozatal tekintetében nem megengedően fogalmaz.

Mészáros elnök úrék tehát rendkívül empatikusan döntöttek úgy, hogy mivel az OV az egyesületnek nem lehet döntéshozó szerve  ezért

"l. Az Országos Vezetőség az Egyesületnek nem vezető testületi szerve, hanem tájékoztató
fórumaként működik, amely a Küldöttgyűlésnek van alárendelve. Üléseit évente legaliább kétszer
össze kell hívni. Indokolt esetben rendkivüli ülést tart."

Ez az Alapszabály-módosítás tehát nem az OV degradálása, hanem egy törvényváltozás következtében okafogyottá vált -egykor döntéshozó- testületi szervet nem megszüntettek, hanem a párbeszéd jegyében konzultatív testületként vették be az alapszabályba.

Meg kell jegyeznem, hogy ez valóban csak pénzkidobás, hiszen az egyesületi elnököket ellátták informatikai eszközökkel, tehát fölösleges egy olyan ülésre fölcitálni a fővárosba 100 fölötti létszámú egyesületi elnököt, akit elektronikus úton is lehet tájékoztatni az ügyvivői testület szándékairól, javaslatairól, a Küldöttgyűlés napirendjéről és a döntéshez szükséges háttéranyagokról.
Az OV ui. azokból az elnökökből áll össze, akik novemberben egyébként is részt vesznek a Küldöttgyűlésen. Fölösleges lenne kétszer megszavaztatni az elnök urakat ugyanarról, amiről a törvény szerint egyébként is a Küldöttgyűlésen dönthetnek csak.Amennyiben pedig javaslattal szeretnének élni, arra is ott az internetes felület.

Informálni lehetne egyébként a honlapon is, ezen esetben az a tagság is informálva lenne, amely most még nyomokban sem kap információkat, mely alapján dönthetne, hogy milyen instrukciókkal szeretné elnökét és küldötteit elküldeni a Küldöttgyűlésre. A jelen szisztéma ugyanolyan antidemokratikus, mint a régi pártállami "OV-s időkben", a tagság feje fölött -ám az Ő nevében- azt csinál az elnök és sleppje, amit csak akar, s ha ez ellen akad, aki szót emel, abból OMME ellenes közellenséget farag néhány "vérprofi önérdekvédő".

Tudnám még folytatni, de fölösleges. Úgy látszik, már csak én kérem számon Brosson azt a választási ígéretét, amely úgy szólt, hogy megválasztása esetén "szeretné visszaállítani az OV régi rangját". No, megváltók, akkor hogy is van ez? Nem kotkodálunk, kukorékolunk, hápogunk és gágogunk, amiért Bross már nem szeretné az ígéretét beváltani?

Korrigálnom kell. Az alapszabály előkészítő bizottság megismert minden álláspontot. Akárhány döntéshozó része lehet egy egyesületnek. A legfőbb a küldöttgyűlés.

Nincs olyan jogszabály, amely tiltja, hogy a küldöttgyűlés bármely döntési jogkörét delegálja.

Mondok egy példát:

A Ptk. szerint a tag felvételéről szóló döntés a legfőbb szerv hatásköre. A legfőbb szerv azonban dönthet úgy, hogy ezen jogkörét delegálja máshova. Az OMME küldöttgyűlése így is tesz, és ezen jogkörét a helyi szervezetekhez delegálja. Megteheti? Igen, mert az egyesületesdi felnőttek dolga, mindent megtehetnek, amit a Ptk. direkt módon nem tilt.

Mészáros vezette csapat előterjesztő volt az ügyben. A nevükhöz való kapcsolás tehát nem ördögtől való.

Az előterjesztők két dolgot tehettek:
- vagy megfosztják az OV-t minden döntési jogkörtől, vagy
- minden tekintetben összehangolják az alapszabály rendelkezéseit, és világosan delegálják a jogköröket.

Az első volt a kevésbé melós, így elvettek minden jogkört az OV-tól. Sarkított a fogalmazás, de igaz: beszélgetéssé vált. Egy nagyon fontos jogkört elvettek az OV-től és áttették az elnökséghez, hatalmi koncentrációt csináltak. Ez a küldöttgyűlés napirendjének meghatározása és a küldöttgyűlés összehívása.

Ezzel erősen kiherélték az OV-t.

Ennek ellenére az OV nem haszontalan, van egy fontos szerepe: Itt minden téma elhangzik, az elnökök hazamennek, és a témáról nem csak azt viszik haza, amit az előzetes anyag adott, hanem az összes elnök hozzászólását. Így otthon, az egyesületeknél már komoly vitát tudnak folytatni, meg tudják beszélni: Te ezt monda X, Y ezt válaszolta. Mi milyen álláspontot képviseljünk? És a küldöttgyűlésre már a saját egyesületük véleményével mennek. Még akkor is, ha nem szavaznak, vagy csak informálisan beszélgetnek a helyi egyesületek tagjai, vezetői. A döntéselőkészítés fontos eleme.

Ezzel időt spórolunk, mert mindenkinek van elegendő ideje az elhangzott pro és kontra érveket serpenyőre tenni.

Szóval csupán annyi, hogy nincs olyan törvényi változás, ami miatt el kellett venni azt a kevés jogkört az OV-tól, ami nála eddig volt, csak össze kellett volna hangolni. Az OMME továbbra is delegál jogot máshova, így ezen delegálás megtiltása nem lehet a törvényben, hiszen a Bíróság az alapszabályt megvizsgálta és nem találta aggályosnak. Tehát egy adott jog delegálására van lehetőség azt az új Ptk. sem tiltja. A küldöttgyűlés bármilyen jogot delegálhat, akárhány szervet létrehozhat.


Amikor azt mondja a hozzászóló, hogy a tagság nyomokban sem kap információt, akkor a saját elnökét bírálja. Nyilván nem volt minden egyesületnél, és csak a saját tapasztalatáról beszél. Azt mondja, hogy a saját egyesületi elnöke és a saját egyesületének küldöttei az OV eseményeiről, vitáiról, pro és kontra érveiről nem tájékoztatta őt, így ő semmilyen információhoz nem jut. Kezdeményezze a vezetője leváltását, kezdeményezze taggyűlés összehívását OV és küldöttgyűlés közé, vitassák meg a témákat.

Amikor megkapta egyesületének küldöttje a meghívót, javasoljon új napirendet, készüljön fel, és vitassuk meg.

Einstein tévedett: Ha csak méheink vannak, már akkor leáldozóban az emberiség létjogosultsága!

*

oszkár

  • *****
  • 1131
Re:Szakma-politika
« Válasz #4092 Dátum: 2019. November 09. 22:20 »
Tisztelt Fekete-Fehér Méhészklub olvasók!
Takács Ferenc az Aranynektár Kft. tulajdonosa megkért, hogy nyílt levelét tegyem ITT közzé.
Ennek eleget téve, íme a levél:
"
Kedves Mindenki,

Barátom és üzlettársam érdekében szólalok meg annak ellenére, hogy tudom emiatt be fog "rágni" rám.
Anti néhány nappal ez előtt fölírt erre az oldalra egy nagy hülyeséget:

"méz lehet szuper jó ha van benne akár 10-20 % a cukorból"

Amikor felhívtam és megkérdeztem tőle, hogy ezt komolyan gondolja-e azt mondta, hogy nyilvánvalóan nem. Akkor miért írsz ilyet kérdeztem?! Válasz, mert felmérgesítettek!
Látszik, hogy próbálja elmagyarázni, hogy arra gondol t,  amíg a méheket etetni kell addig valamennyi cukor elkerülhetetlenül bekerül a mézbe. És, hogy szélsőséges esetben jó szándék, jó gyakorlat mellett is nagy ritkán bekerülhet ennyi cukor a mézbe. De az is látszik, hogy ebből a helyzetből jól nem tud kijönni. Így nem is lehet. Szerintem jobban tette volna ha leírja az igazságot: "hülyeséget írtam, dühömben írtam ilyet" Na aki ismeri Antit, ez neki nem megy!

Mindenesetre nagy örömet szerzett annak a pár embernek aki folyamatosan önti az "epét" nem csak rá, hanem szinte mindenkire aki eredményt tudott felmutatni, vagy akart csak tenni jó ügyek érdekében.
Van köztük úgy látom olyan is akinek az élete nem is szól másról!

Szóval, hogy véglegesen mindenki számára világos legyen ez a kérdés. Nem lehet egy méz "szuper jó" ha van benne ennyi cukor! Sőt méznek nevezni sem lehet! És ezt valójában Anti is így gondolja!

Érdemes lenne viszont azon elgondolkodni, amit nem dühében írt! Mert Antinak abban teljesen igaza van, hogy most Európában a méznek címkézett üvegek nagy részében 20%-nál sokkal több mesterséges cukor van. És ez a "cukorméz" teljes mértékben Kínából és más ázsiai országokból származik. És abban is teljesen igaza van, hogy ez ellen nem teszünk semmit!

Mellékesen jegyzem meg. Alapvetően az a baj azért van válságban egész Európában a méhészkedés, mert kevés olyan nagy mézcsomagoló van mint az én vállalkozásom, hogy elkötelezetten csak közvetlenül európai termelőtől származó mézet csomagolunk.

Takács Ferenc"

[

Re:Szakma-politika
« Válasz #4093 Dátum: 2019. November 10. 17:09 »
Idézem:
"Azért van válságban egész EURÓPÁBAN a méhészkedés, mert kevés ilyen nagy mézcsomagoló van mint én vállalkozásom, hogy elkötelezetten csak közvetlenül európai termelőtől vásárolunk."
Tudja mit Takács úr, legalább most kimondta amit mindenki tud. Ön nem azzal dicsekszik, hogy Magyar csak Magyar mézet vásárol, hanem EURÓPAIT. Azzal pedig mi Magyar méhészek úgy ki vagyunk segítve, mint pupos ember a leprával.
Eddig is rebesgettek már az Önnnel kapcsolatban Ukrán Román meg egyéb mézeket.
A tény az, hogy a magyar mézárak alacsonyan tartásában főszerepet vállal.

Re:Szakma-politika
« Válasz #4094 Dátum: 2019. November 20. 11:19 »
Köszönetemet szeretném kifejezni mindazoknak a méhészeknek akik a Tolna Megyei Méhész Egyesületet választották!
Szeretném bejelenteni, hogy jelenleg is zajlik egyesületünkbe a hozzánk való vándorlás.
Okát nem firtatom.
Néhány tag szükséges már csak ahhoz, hogy az új szabályok szerint még egy küldöttet tudjunk delegálni.
Egyesületünk a csúcsban(a szakadás előtt) 420 fő körüli volt, most közelítünk ehhez a létszámhoz.
Köszönöm szépen az új belépők bizalmát.
Elekes Lacit hívjátok, hogy tudjon körleveleket, információkat küldeni.
Üdvözlettel:
Nagyernyei Attila
Tolna Megyei Méhész Egyesület
Elnök